Впродовж усього часу його функціонування працівниці відділу колдоговірного регулювання та соціальних питань виконавчої дирекції з персоналу спільно із фахівцями ВП ЗАЕС опрацювали близько 14 тисяч питань, і це без урахування повідомлень у різних месенджерах.
Здебільшого люди потребували допомоги у питаннях:
Загалом же, кількість питань залишається стабільно високою. Переважна більшість тих, хто перебуває на окупованих територіях, не погоджуючись співпрацювати з ворогом і не маючи чіткого алгоритму, як діяти в тих чи інших ситуаціях, звертаються за порадами. А оператори сall-центру оперативно їх надають.
Нагадаємо, зателефонувати до call-центру ДП «НАЕК «Енергоатом» можна за номерами:
Крім того, залишити запитання можна й у вигляді повідомлення в будь-якому з месенджерів за вищезазначеним мобільним номером або на електронну скриньку:
Company news
State of nuclear generation in Ukraine and prospects for cooperation between Energoatom and the EU
30 October 2024
KHAES news
ХАЕС готова до осінньо-зимового періоду
29 October 2024
Company news
russian UAVs have posed a real threat to the safety of the Khmelnytskyi NPP
28 October 2024
Company news
IAEA experts and Energoatom specialists work together to enhance nuclear safety in wartime conditions
28 October 2024