Спільний проєкт РАЕС та ВП ГО «УкрЯТ» в Рівненській області проводиться з метою формування потенційного кадрового резерву електростанції, поширення знань про галузь, а також налагодження міцних партнерських відносин із закладами освіти Вараша та прилеглих населених пунктів.
Відкриття цьогорічної ЯШ відбулось у Палаці культури РАЕС.
«Переконаний, що під час «Ядерної школи РАЕС» ви отримаєте яскраві враження та багато корисної інформації з перших вуст. Сьогодні не всі мають можливість прийти й побачити, як працює атомна станція зсередини, а ви зможете. Комусь проєкт допоможе визначитись з майбутньою професією, до слова, яких на підприємстві є чимало. Тому пам’ятайте про це і знайте, що колектив Рівненської АЕС радо чекає на вас», – зауважив заступник генерального директора РАЕС з персоналу Олег Килюх.
«Тішить той факт, що кожного року кількість учасників профорієнтаційного проєкту не зменшується, а лише зростає. Українське ядерне товариство тільки «за» розвиток молодого покоління, тому організація сприятиме і допомагатиме вам поширити ваші знання про атомну галузь та здобути цінний досвід», – звернувся до присутніх голова ВП ГО «УкрЯТ» в Рівненській області, начальник управління інформації та зв’язків з громадськістю (УІтаЗГ) РАЕС Сергій Гуцало.
У ході вступної лекції «Професія – енергетик» заступниця начальника управління – начальниця пресцентру УІтаЗГ РАЕС Іванна Буракова розповіла про роль атомної енергетики в Україні як екологічно чистого джерела виробництва електроенергії, історію будівництва енергоблоків РАЕС та перспективи будівництва нових, гендерну політику, профорієнтаційну діяльність, волонтерський рух, спортивне й соціальне життя рівненських атомників. Старшокласники отримали вичерпні відповіді на питання, що їх цікавили.
«Упродовж навчального року 2024-2025 на учасників ЯШ чекає насичена програма: екскурсії на промисловий майданчик, до інформаційного та навчально-тренувального центрів; майстер-класи з різних видів спорту; лекції фахівців та інструкторів Рівненської АЕС; ділові ігри; профорієнтаційне тестування, стажування на робочих місцях керівників та працівників станції та інше», – зазначила Іванна Буракова.
«Мої батьки працюють на Рівненській АЕС: тато в цеху теплової автоматики та вимірювань, а мама в транспортному цеху. Ще змалку батько розповідав мені про роботу підприємства загалом, а також особливості функціонування обладнання, яке він обслуговує. Ці розмови мені завжди подобались, я захоплювався почутим. Не можу дочекатися, коли побуваю у підрозділах станції, побачу все особисто зсередини. А ще на сьогодні я не остаточно вирішив щодо майбутнього фаху, тому маю великі сподівання на цей проєкт, який має допомогти мені в цьому», – розповів Богдан Омеляновський, одинадцятикласник Вараського ліцею №1.
«Неодноразово чула від своїх знайомих, друзів про «Ядерну школу РАЕС». Дізнавшись про старт цьогорічного проєкту, сумнівів щодо участі не мала. Я люблю дізнаватися щось нове, незвідане, тим паче мої батьки працюють на Рівненській АЕС, і мені теж захотілося відчути себе причетною до такого масштабного підприємства. А «Ядерна школа» – це унікальна нагода, якою я не могла знехтувати. Тому дякую організаторам за таку чудову можливість», – поділилась одинадцятикласниця Вараського ліцею №3 Тетяна Міщанчук.
Новини компанії
Стан атомної генерації в Україні та перспективи співпраці Енергоатома з ЄС
30 жовтня 2024
Новини ХАЕС
ХАЕС готова до осінньо-зимового періоду
29 жовтня 2024
Новини компанії
російські БпЛА створили реальну загрозу безпеці Хмельницької АЕС
28 жовтня 2024
Новини компанії
Експерти МАГАТЕ та фахівці Енергоатома спільно працюють над підвищенням ядерної безпеки в умовах війни
28 жовтня 2024