Впродовж усього часу його функціонування працівниці відділу колдоговірного регулювання та соціальних питань виконавчої дирекції з персоналу спільно із фахівцями ВП ЗАЕС опрацювали близько 14 тисяч питань, і це без урахування повідомлень у різних месенджерах.
Здебільшого люди потребували допомоги у питаннях:
Загалом же, кількість питань залишається стабільно високою. Переважна більшість тих, хто перебуває на окупованих територіях, не погоджуючись співпрацювати з ворогом і не маючи чіткого алгоритму, як діяти в тих чи інших ситуаціях, звертаються за порадами. А оператори сall-центру оперативно їх надають.
Нагадаємо, зателефонувати до call-центру ДП «НАЕК «Енергоатом» можна за номерами:
Крім того, залишити запитання можна й у вигляді повідомлення в будь-якому з месенджерів за вищезазначеним мобільним номером або на електронну скриньку:
Новини компанії
Стан атомної генерації в Україні та перспективи співпраці Енергоатома з ЄС
30 жовтня 2024
Новини ХАЕС
ХАЕС готова до осінньо-зимового періоду
29 жовтня 2024
Новини компанії
російські БпЛА створили реальну загрозу безпеці Хмельницької АЕС
28 жовтня 2024
Новини компанії
Експерти МАГАТЕ та фахівці Енергоатома спільно працюють над підвищенням ядерної безпеки в умовах війни
28 жовтня 2024