Два роки тому, 6 жовтня, в Компанії почав працювати сall-центр консультативної допомоги для енергоатомівців, які перебувають на тимчасово окупованих територіях або виїхали з них.
Працівниці відділу колдоговірного регулювання та соціальних питань виконавчої дирекції з персоналу АТ «НАЕК «Енергоатом» спільно із фахівцями Запорізької АЕС вже дали відповіді на більше як 29 тисяч запитань, озвучених телефоном або надісланих на електронну пошту. І це без урахування численних звернень у різних месенджерах.
Найчастіші запитання стосувалися:
Нагадаємо, зателефонувати до call-центру АТ «НАЕК «Енергоатом» можна за номерами:
(050) 364 97 59 (в усіх месенджерах)
Крім того, залишити запитання можна у вигляді повідомлення в будь-якому з месенджерів за вищезазначеним мобільним номером або на електронній скриньці:
Новини компанії
Стан атомної генерації в Україні та перспективи співпраці Енергоатома з ЄС
30 жовтня 2024
Новини ХАЕС
ХАЕС готова до осінньо-зимового періоду
29 жовтня 2024
Новини компанії
російські БпЛА створили реальну загрозу безпеці Хмельницької АЕС
28 жовтня 2024
Новини компанії
Експерти МАГАТЕ та фахівці Енергоатома спільно працюють над підвищенням ядерної безпеки в умовах війни
28 жовтня 2024